Soutěž o Samsung Galaxy S8 64GB

Můj stromeček   >   Časté dotazy

Časté dotazy

Jakým způsobem je započítána sleva?

Ceny uvedené v rámci eshopu MŮJ STROMEČEK.cz jsou již sníženy o akční slevu 35 %, tzn. že ceny uvedené v rámci eshopu jsou konečné a nebudou dále snižovány.

Kdy bude stromeček doručován?

Stromeček bude odeslán do 5 pracovních dní.

Jaká je výška a šířka stromečků?

Rozměry stromků

Je stojan součástí balení?

Ano, stojan na stromek je součástí každého balení.

Z kolik dílů je stromeček složen?

Počet dílů záleží na velikosti stromečku:

  • Velikost 120 cm a 150 cm - složen z 1 kusu
  • Velikost 180 cm - 250 cm - složen z 2 částí

Jak dlouho zabere složení stromečku?

Sestavení stromečku je velice jednoduché a nezabere více než 5 minut.

Jak mám složit stromeček?

  1. Vybalte stromeček z krabice.
  2. Sestavte stojan.
  3. Zasuňte spodní část stromku do stojanu a pevně upevněte.
  4. Postupně sestavte stromek. Doporučujeme sestavovat od spodní části až po špičku.
  5. Rozložte a vytvarujte větvičky do požadovaného tvaru.

Jsou větvičky napevno přidělány ke kmeni?

Ano, všechny větvičky jsou napevno přidělány ke kmeni.

Jaký je rozdíl mezi 2D, 3D a full 3D jehličím?

Klasické 2D jehličí je vyrobené z nastříhaných PVC fólií požadovaných délek a hustot. Umělé vánoční stromky s měkkým 3D jehličím, mají navíc viditelné konce svého jehličí zhotoveno z kvalitních PE materiálů, jež se odlévají do forem a vznikají tak celé části větviček. Ve středové části stromečků se nachází klasické jehličí z PVC. Vánoční stromky s označením "full 3D jehličí" jsou celé kompletně z PE materiálů (odlitků). Více informací naleznete zde

Za jak dlouho bude zásilka doručena?

Zásilky jsou standardně doručeny během 2-3 dnů od doručení potvrzení o odeslání, které vždy zasíláme na email zadaný v objednávce.

Jakým způsobem budu informována o stavu objednávky?

O stavu objednávky Vás budeme informovat pomocí emailu. Standardně zasíláme tři druhy emailů:

  • Přijetí objednávky – email je automaticky zaslán v momentě odeslání objednávky.
  • Připraveno k odeslání – email je naším pracovníkem odeslán v momentě, kdy je zásilka připravena a čeká na předání přepravní společnosti.
  • Odeslání zásilky – email je naším pracovníkem zaslán v momentě předání zásilka s objednávkou přepravní společnosti.

V případě akutních či náhlých změn Vás budeme telefonicky kontaktovat na telefon zadaný při objednávce.

Je možné si koupit či vyzvednout stromeček osobně?

Zakoupení je možné pouze prostřednictvím našeho eshopu www.mujstromecek.cz. Osobní vyzvednutí taktéž není možné. Dodání stromku provádíme pouze prostřednictvím přepravní společnosti.

Dokdy je možné si objednat stromeček?

Poslední den, kdy je možné si objednat stromek je 18. 12. 2017.

Je možné zakoupit i stromek vyšší než 250 cm?

Ano, jsme schopni zajistit i stromky vyšší než 250 cm. Veškeré takovéto objednávky budou řešeny individuálně. Pokud tedy máte zájem o vyšší stromek, tak nás prosím kontaktujte na emailu info@mujstromecek.cz.

Jak mám postupovat, jestliže chci provést úpravu své objednávky?

Úprava objednávky je samozřejmě možná. V takovém případě nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@mujstromecek.cz. Je důležité, aby veškeré změny objednávky byly zaslány ještě před předáním zásilky dopravní společnosti.